Thursday, April 7, 2011

i've been waiting!!!!

Assalamualaikum....

~~ohhh upu ku syng....ble lah kau nk kuarkan result ni...~~
~~berapa lama lagi harusku menunggu~~
~~kalau lamaa lg i think i gonna be the perfect maniac~~

people might say 'ala lex r.result spm kan dh kuar.tunggu jelah rezeki kau dtng'
yelah TAU!!
tp buat penganggur mcm aku ni,oppss bkn penganggur lg
tp!!tukang urut.ye,kerja aku mengurut mak aku almost everyday
without any payment.nampak??ikhlas kan aku?
mane tahan wei..

almost everyday.ok silap.EVERYDAY
aku on9 fb,blog jenguk upu
konon nk tgk perkembngn bru
psl pnggilan temuduga ke ap ke
but still no good news

situasi 'meroyan' aku makin menjadi hari demi hari
risau lah kan
tkt2 x dpt temuduga kan
haish i can turn completely maniac kowt![jerit ala2 gorilla]

tahun 2011 ni lah thn yg plng boring
masa pn pantas berlalu  mcm angin...wuuu
hari2 duk tenung comp ni smpai terbakag
penat tau tunggu.
dok saja pn penat kalau kerjanya menunggu
dulu aku dok complain study ni penat
tp kalau x study lg penat kowt!
time ni lah bru aku nk rajin2
buat mathlah konon2.
semua homework adik2 aku,aku yg setllekan
cewwah!dulu homework aku x buat pn.baguih kan?
time ni lah jgk aku rajin2 bkk kamus bagai
improve speaking lah konon
dulu kt skolah x nak plk speaking ngn kenkwn
skunk hambik kau
speakinglh sensorang.[how pity am i:((]

dah lah penat ngomel
new 'ngomel' will coming soon if there'r any good news;)

*to my friends--->korang nnti be4 u guys futher ur study lets gather together2 nAK?

No comments:

Post a Comment

pelempang maut