Monday, March 22, 2010

ujian pekse dari tag


opps..ok nw reaksi penulis [budabaik] pabila diberi ujian
pegang ptng bear buat takal supaya lulus ujian
sje nk wut gempak

aku sje nk singgah ini blog budak baik
tetibe di tag dari mmber si budak baik nw
oleh kerana budak baik ngh main ps
aku tlng jwbkan soalan yg diberi

soalan2nyer:

1) Siapakah diri anda di rumah..?
aku kt umh ialah seorang kakak kpd 2 orang adk
serta seorang adk kepada sorang abng
juga seorang ank prempuan kpd 1 pasangan couple
aku juga dirumah merupakan jurulatih bola sepak
harap maklum


   2) Siapakah diri anda di samping rakan..?
      rakan2 aku mngelar aku sebagai budakbaik.
jadi aku adalah budak baik
disamping rakan2 aku yg x seberapa nk baik

3) 5 benda yang anda idamkan tapi belum tercapai..
1-nk jadi kaya cm oprah
2-jadi budak paling fomous di dunia
3-baling kasut tumit tajam 5 inci kt rafa
4-beli porche
5-kawin ngn torres tp x nk jd madu

4) Siapakah nama pasangan anda..?
el-nino

5) Ceritakan 5 perkara yang paling
anda tak suka tentang pasangan anda..?
1-x penah solat 5 waktu
2-makan x bce doa
3-x menutup aurat
4-jarang mandi pagi
5-x phm bahasa melayu

6) Bila tarikh anda couple..?
urm aku x sure.tp seingat aku seawal thn 2020 kowt

7) Apakah kenangan pahit
anda bersama pasangan anda..?
beliau tidk pernah paham ap yg aku cakap

9) Apa perubahan yang ingin
anda lihat dari pasangan anda..?
-aku harap lps nw fasih bertutur dlm bahsa melayu
-nama dw ditukar kw el shirazi bin muhammad

10) Tag 10 rakan anda yang lain
aku x tau nk tag spe
tp aku still tag jugak

1-mat 
2-din
3-halimah jongng
4-fatimh juling
5-siput sedut
6-didi
7-tompiakare
8-pakcik jual gas
9-nelayan
10-aku sendiri

ok.settle!

notaibujarikak:ujian sekolah lgi sng drpd soalan cmni 

















                                 

No comments:

Post a Comment

pelempang maut