Sunday, March 21, 2010

hancur+terburai=hampeh


low korang tgk jerk gmbr nw
agak2 korang tau tak perasaan aku???
what?
korang ckp aku happy giler?
ko silap!silap mati beb!
aku kecewa!geram!benci!
the red tumpas di kaki red devil!
WTH!!

pada mulanya aku happy giler
start jerk game torres dgn bangganya mnjaringkan goool!!!
aku happy giler smpai semua pinggan kt dapur hbs dicuci

yeah itu dia torres!!
tandukan kencang torres tdk dpt ditangkis oleh penjaga gol red devil
1tandukan cantik oleh torres,liverpool!
GOALLLLLLLLLL!!

yeah itu dia kegembiraan disambut torres n gerrad
tp kegembiraan itu hanya seketika
selang beberapa minit kemudian rooney bangsat diberi penalti
what the heal??
aku ingt pepe dpt tngkap itu bola
tp rooney berjaya jgk mnjaringkan gol yg x cantik tuh!
arghhhh...semangat aku luntur

begitu juga pemain2 liverpool
torres mula menunjukkan muka bengangnya
hanya mampu bercekak pinggang


aku rse low aku ad kt old trafford time tuh
mmng abs team MU kena balasah ngn aku
tp x pe ada wakil dari aku
iaitu jemie!!thnkz r sbb tlong aku kasi gempak sama itu gary,
spongebob punyer siput sedut

biar korang kasi gempak sikit same itu orang

tp liverpool ttp x putus asa
serangan demi seragan di beri even sbnrnye MU yg byk serang



aku respect sama lu r torres
aku rse low ko x de
liv lnsung x score kowt
hehe
anyway thnkz r torres
u r the best !

tp,the best,the best pun
kemenangan yg busuk tetap di kaki MU
park jusuh
korea mari telah mlengkapkan kemenangan busuk buat MU

low dulu aku fanatic giler kt korea
suker giler tgk citer korea
tp bile sang korea ini yg mnghmpakan harapan aku
aku trus reject korea
padan muke ko korea
aku dh x minat kt ko
haha

aku benci nk tunjuk gambar2 kemenangan MU
low nk tgk kemnangan dorang yg busuk tuh
korang cari lah sendri

buat player liverpool
aku hrp korang akan ttp beraksi dgn lbh cemerlang lg
jgn mengalah
torres,tlong jgn berpaling kt MU k!
lps nw aku sure perut rapa yg buncit itu akn lebih kempis
selepas kekalahan ini.
rapa ko tlong r kasi angkut player baru
sebelum torres angkt kaki
low korang x mmpu beli player
korang wut dlu pinjama ngn PTPTN
sure x de halnyer

buat f.man [classmate aku]
ko jgn bngga sgt MU mng
semue itu terletak dikaki aku
haha

notaibujarikaki:kekecewaan aku diubati dgn pemberian
 bear chumel dari eka+ikin,thnkz beb!

luahan keluh dri dayah+mizah

SPAIN????
FABREGAS

No comments:

Post a Comment

pelempang maut