Friday, February 19, 2010

mimpi

mimpi,

persoalan nw selalu bermain di minda aku
kadang2 tu musykil pn ada gak
kadang2 tu mcm x msk dek akal
ad orang kata ya
ada orang kata semua tu mengarut jerk..

betul kw kalau kita termimpikan seseorang,
ini bermakna orang itu teringatkan kita?
abs tu kalau kita teringatkan seseorang,
orang tu akan termimpikan kite kw???

orang tua2 slalu ckp kalau kite minum air
then tersedak maknenyer ada orng sebut psl kite,,
yekw?

okeyh,berbalik Pada mimpi,
semalam aku ad termimpikan seseorang
seseorang yg aku mimpikan nw duk jauh..........sgt,
dw x kenal aku pun,
tgk pn x penah,
tp aku kenal dw
tp tetibe plk aku termimpikan dw...
dlm mimpi tu kan

             .....blup2.....blup2.....blup2.......tuuuuuuuuuuuuuuut...........sila cuba skali lagi....

aku pun x jelas sgt psl mimpi tuh,hehe
tp yg pasti aku nmpk wajah dw,
yg psti dlm mimpi tu x de ap yg berlaku..
yg ad cume seseorang itu shj.

apakah itu???mybe mainan tidur je kan..

bgn jerk dari tidur,
aku tersenyum sambil berkata

'pergh,,aku mimpikan 'dia' seyh,,,ntah2 dia teringatkan aku x' (seperti angan2 perempuan kampung yg tergila2kan putera gunung averest)

then,aku trus on fb+email aku
manelah tau kowt2 dw ad bg apa2 email kw kat aku kan
ckp 'hye,lme x on9,,rindu lah'
cewwwah....geli ak menaipnye...hak3
ok3,ak dh mengarut.

tp dw x bg pape email pn kat aku
maklumlah orng belajar nun jauh disana
so,aku just tgk fb dw jerk,
tgk ap2 perkembangan baru dia dinegara orang sane,
best kw?
best siut!!!
mmng best giler!!
aku memang jelous pahit dgn dw nw,
tp x pe,nnti ak plk pergi sane,,hehe  (kalau ada rezeki)
anyway,seseorang nw lah yg aku pnggl 'edola'...hehe

dia pandai,smart,humble,friendly(tp x byk ckp cm kwn dw),kacak gituh!cewwah...

aku sgt mengagumi dirinya dan kawan2nya termasuklah sesiapa yg berada berdekatan dgnnya
aku mmng teringin nak jumpa dw,
teringin juga nk jumpa kawan2 dw,(ad kene mengena kw?)

tp tnggulah aku setaraf ngn dw dulu,
mungkin aku jumpa dw di alex sne,,haha

so,mimpi pn jadilah..

persoalannya-adakah seseorang itu teringatkan aku kerana sdh lme
                             tdk berchatting??
                            -ataukah aku nw terlalu mengingatinya smpai termimpi2?
                            -ataukah ini hanya mainan tidur?
                            -ataukah aku nw dah x dw kje lain daripada post
                             bende yg x penting yg hanya 
                             membuang masa orang lain untk mmbacanya??

jawapannya terletak di tangan anda!

notaibujarikaki:mungkin korang (yg tgh bace blog nw) kenal ngn 'seseorang itu'.mungkin dw kwn korang.
                       spe tau,,haha


              -AC MILAN?INGZAGHI-


No comments:

Post a Comment

pelempang maut