Saturday, July 10, 2010

pulang ke pankal jalan

salam kpd reader2 TERCINTA

setelah lama meniggalkan blog yg terbiar+usang ini akhirnya aku kembali
kembali untk mengubah segalanya
ok,aku x nak ubh ap2 pun sbnrnyer
sory aku bz
biase r nk SPM?
walaupun aku bz ngn WC tp itulah hakikat sbnrnyer

aku amk mse untk luangkan bersama blog aku yg sudah lme aku tinggalkan
buat mse nw aku bz ngn folio a.math aku
even senang untk disiapkan namun sukar untk mancari jwapannyer
mmber2 aku dgn sesenang ABC dpt menyelasaikan masalah dorang dgn mencarinya di INTERNET
tp aku???rezeki x de
smpai skunk belum lg berhasil untk mndapat penyelesaiannyer
dlm erti kata lain aku mlz nk mencarinya
kemudian aku mengambil jln pintas
iaitu menunggu jwpn tersebut drpd mereka2 yg berhati mulia untuk memberi tahu aku solutionnyer
YA!SGT BIJAK!
TQ!

hanya tinggal beberapa hari lg OPEN DAY
ataupun dlm bhasa orang jawa MUAR 'hari terbuka'
fine,aku TAKUT,RISAU,GEMENTAR,GEMURUH,
ini kerana keputusan aku yg sgt CEMERLANG!
ya,SGT CEMERLANG
tahniah buat aku
untuk semuanyer cemerlang kowt???

notaibujarikaki:spain msk final!harp spain menang!SPM menunggu aku,..dan aku menuggu..................

No comments:

Post a Comment

pelempang maut