Friday, December 25, 2009

'sahabat baeeekk'

good friend vs kawan baek korng rse2 spe yg menang?
ak rse sure aku menang sbb ak shabat yg baekk..[pada spe yg bace tlong jgn terpedaya]

semalam birthday sahabat baek ak,Tasha a.k.a areca


dh lme ak jainkan hubungan PERSAHABATAN ngn dw[pikir len r tuh!]
btw..happy birthday tasha

 happy birthday 2 u
happy birthday 2 u
happy birthday 2 Tasha,
happy birthday 2 u...
[clap ur hand,,,tiup lilin cepat!yeahhh]

ak kwn ngn dw dri ak skolah rendah lg
time tu ak drjh 4
smpai lah skunk form 5 InsyaAllah smpai bila2

dulu time skolah rendah ak slalu gaduh ngn dw!

nk tau gdh pasal ap?

ad 1 hari tuh,
time pj,,dw x bwk baju sukan
ak plk bwk
oleh kerana ak ad baju n seluar sukan
dw decide suh bg ak pnjmkn seluar ak 2 kt dw,so mknenyer dw akn pakai bj skolah ngn seluar sukan
manakala aku pulak akn pkai baju sukan ngn kaen sekolah
giler ko!'ngaum ak kt dw'
dw terpksa pksa ak wut camtu sbb tkt cikgu ak mrh
korng ingt ak nk wut kerja yg meng'kaler'kan diri ak sendri???
x dapat r jat
oleh kerana ak reject tentang lamarannyer tu
dw pun majuk x nk kwan ak..
yg ak plk mne reti pujuk2 orng nw
so ak biarkan jelah
last2 kawan blk
even sekerap mne pn kiteorng gdh
tp ttp kwn baik jgk!

korang leh hidup tanpa kawan baek???
low korng tnye ak
aku akn jwb:yes i can!

x caye?

dulu ak ad sorang kwn baek nw
dw mmng kawan ak yg TERBAIK di ASIA!!
ayh ak yg kenalkan dw kt aku
kemana saje aku pergi mesti dw akan ad nyer r [except to the loo ok!]
makan,minum,tido sentiasa kami bersama
ad 1 petang tu ak ajk dw g men kt tepi pantai
time tu cuaca mmng panas nk mmposs
tibe2 time tu plk ak ternampak orng jual ais krim
fullamak!meleleh enzyms emyles dri mulut trus ke bibir ak
jadi oleh kerana x thn menahan nafsu untk mmbeli ais krim tersebut aku terpaksa gadaikan sahabat baek aku untuk capaikan hajat ak tuh
skunk nw x de lg 'sahabat baekk' ak tuh yg bernama 'money'
ak syng dw sgt2
smpai bile2 pn ak akn teringtkn ko 'money'
walaupun dh byk pegantinya

see???even 'money' sdh x de dlm hidup ak
tapi ak ttp leh bertahan teruskan hidup dgn mncari penggantinyer

walaupapepn,hargailah sahabat baeekkk anda!

conteng ckt:duet boleh dicari,teman yg sejati sukar di ganti

notaibujarikaki:aku ingt nk bg kek kat tasha,tp oleh kerana mak ak mlz nk wut..soo cancel!ak bg ucapan jelah.jadi ler tuh.

No comments:

Post a Comment

pelempang maut